کاردیو باله

کاردیو باله همانطور که از اسمش پیداست، ترکیبی از تمرینات هوازی و رقص باله است. این نوع باله، تمرین رقص کم ضربه ای است که برای تحرک بدن، افزایش ضربان قلب و چربی سوزی طراحی شده است. این ورزش بیشتر در بین بزرگسالان محبوب است. زیرا افردی که به رقص باله علاقه دارند اما نمی خواهند تحت تمرینات سخت باله که از کودکی باید شروع شود قرار بگیرند، می توانند کاردیو باله را انتخاب کنند.

کاردیو باله تمرینات هوازی ترکیب شده با حرکات زیبای باله است. هنگامی که در یک کلاس کاردیو با الهام از باله شرکت می کنید، از فرصت کشش عضلات و شرکت در یک تمرین خاص لذت ببرید. مربیان حرفه ای باله در باشگاه ورزشی اسپین به شما تکنیک ها و مراحل کلاسیک باله را خواهد آموخت و شما به طور همزمان از انجام چالش های وزنی و حرکاتی که برای تناسب اندام شما طراحی شده اند، بهره خواهید برد.

کاردیو باله چیست؟

شرکت در کلاس های آموزشی کاردیو باله

ساعت های در نظر گرفته شده برای آموزش کاردیو باله در اسپین بسیار متنوع می باشند و شما می توانید کلاسی مناسب با سطح تناسب اندام و برنامه زمانی خود انتخاب کنید. با شرکت در این کلاس ها مانند یک بالرین ورزش می کنید و از تمرینات متنوع و زیبایی کاردیو باله لذت می برید. تمریناتی که هم مزایای چربی سوزی و تناسب اندام دارند و هم ظرافت و زیبایی باله در آنها پیداست.

کلاس های آموزشی کاردیو باله

مزایای کاردیو باله

تمرینات کاردیو انرژی زیاد و عضلاتی محکم تر برایتان به ارمغان می آورد. تمرین باله-کاردیو ضمن سوزاندن کالری و تقویت عضلات، بهترین حالت را از هر دو دنیای باله و ایروبیک، به شما می دهد. از طرفی اگر عاشق باله هستید اما بدنتان توانایی رسیدن به انعطاف لازم برای انجام رقص باله را ندارد، کاردیو باله بهترین ورزشی است که می توانید انجام دهید.

مزایای کاردیو باله

یک نمونه از تمرینات متنوع کاردیو باله

کاردیو باله همانطور که از اسمش پیداست، ترکیبی از تمرینات هوازی و رقص باله است. این نوع باله، تمرین رقص کم ضربه ای است که برای تحرک بدن، افزایش ضربان قلب و چربی سوزی طراحی شده است. این ورزش بیشتر در بین بزرگسالان محبوب است. زیرا افردی که به رقص باله علاقه دارند اما نمی خواهند تحت تمرینات سخت باله که از کودکی باید شروع شود قرار بگیرند، می توانند کاردیو باله را انتخاب کنند.

1 - شروع با تمرین پلانک:

با انجام پلانک عضلاتتان بیدار می شود و خون در بدنتان جاری می گردد. اگر انجام پلانک برایتان سخت است، می توانید پلانک را با بازوهای کشیده انجام دهید. سپس در حالی که در حالت پلانک قرار دارید، پاهای خود را به سمت بیرون بکشید و بازوهای خود را کشیده و بدن خود را به هر طرف بچرخانید.

پلانک

2- انجام حرکت Tendu:

در مرحله بعدی، با انجام چند حرکت Tendu، پاها و مچ پا را گرم کنید. (یک حرکت باله که در آن، در حالی که انگشتان پا را روی زمین قرار دارند، پاها به اطراف کشیده می شوند). هنگام انجام Tendu، پا باید در حالی که به سمت جلو کشیده می شود، تماس با زمین باشد و سپس فرد باید روی پنجه پا بایستد. این حرکت را با پای راست و چپ، برای فعال کردن عضلات هردو طرف، انجام دهید. برای حفظ تعادل می توانید از یک میله استفاده نمایید.

انجام حرکت Tendu

3 - انجام حرکت Plié:

در نهایت، یک حرکت plié انجام دهید. پاشنه ها را کنار هم قرار دهید، زانوها را خم کنید، سپس دوباره پاهای خود را صاف نمایید. به عنوان یک چالش، حین انجام این کار بازوها را بالای سر یا روی باسن قرار دهید. سعی کنید در این وضعیت بپرید. این یک حرکت کاردیو فوق العاده قدرتمند است.

حرکت Plié

باشگاه ورزشی کودکان اسپین | ژیمناستیک تخصصی | ژیمناستیک ریتمیک | ایروبیک | تغذیه کودکان

  خیابان ولیعصر | بالاتر از زعفرانیه | خیابان یکتا | نبش فهمیده

 شماره تماس شعبه : ۲۲۷۵۹۶۸۱

آیا این مطلب مفید بود؟ به اشتراک بگذارید

[hamyar_faq]

محبوب ترین مقالات اسپین کلاب

Group 180

متن سربرگ خود را وارد کنید

شما می توانید اسپین را در اینستاگرام با آی دی ESPINCLUB@ دنبال کنید

Group 180

وارد حساب کاربری خود شوید

یا ورود با

حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام

وارد حساب کاربری خود شوید

یا ورود با

تأیید نام‌نویسی به شما ایمیل خواهد شد.

حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام

تماس با ما