باشگاههای زنجیره ای ژیمناستیک و باله اسپین

آموزش آنلاین رقص باله

آموزش آنلاین رقص باله

در این مقاله مطالعه می‌کنید

رقص باله هنری است که در آن شما به عنوان رقاص از بدن خود به عنوان ابزاری برای نشان دادن درونی ترین احساسات خود، به همراه آهنگ های ملودیک یا دراماتیک استفاده می کنید. به لطف پیشرفت فناوری دیجیتال، اکنون می توانید از کلاس های رقص باله آنلاین برای کودکان و نوجوانان استفاده کرده و  برای آنها امکان آموزش باله در خانه را فراهم سازید.

آن روزهایی که تنها با ثبت نام در آکادمی باله یا استودیوهای رقص باله می توانستید به یک رقصنده باله تبدیل شوید گذشته است. امروزه، در فضای راحت خانه خود، می توانید به صورت آنلاین به دوره ها، آموزش ها و تمرین های باله دسترسی کامل داشته باشید. اگر به رقص باله علاقه دارید و قصد دارید این ورزش را در خانه یاد بگیرید، خبر های خوبی برایتان داریم! در ادامه همراه ما باشید تا با چگونگی آموزش آنلاین باله آشنا شوید.

آموزش رقص باله در خانه

ایده آموزش رقص باله در خانه از جایی شروع شد که در بعضی از هنرجو هایمان می دیدیم که برخلاف علاقه ای که به باله داشتند، به دلایل مختلف امکان حضور در باشگاه را نداشتند. از طرفی، یا شیوع ویروس کرونا در کشور، اینکه کودکان در باشگاه حضور داشته باشند، برای سلامتی شان خطر آفرین بود.

رقص باله یک هنر بسیار پیچیده و دشوار است. تا شروع به اجرای آن نکنید، درک کردن حرکات آن بسیار دشوار است. رقص باله یک فعالیت چند بعدی است که عناصر جسمی، احساسی و روانی را همزمان در بر میگیرد. شما می توانید آن را به صورت تئوری بیاموزید و به چگونگی اجرای این حرکات توجه کنید، اما اجرای آنها و استفاده از حافظه ماهیچه ای نیز مهم است.

ایده آموزش رقص باله در خانه از جایی شروع شد که در بعضی از هنرجو هایمان می دیدیم که برخلاف علاقه ای که به باله داشتند، به دلایل مختلف امکان حضور در باشگاه را نداشتند. از طرفی، یا شیوع ویروس کرونا در کشور، اینکه کودکان در باشگاه حضور داشته باشند، برای سلامتی شان خطر آفرین بود.

باله یک هنر بسیار پیچیده و دشوار است. تا شروع به اجرای آن نکنید، درک کردن حرکات آن بسیار دشوار است. رقص باله یک فعالیت چند بعدی است که عناصر جسمی، احساسی و روانی را همزمان در بر میگیرد. شما می توانید آن را به صورت تئوری بیاموزید و به چگونگی اجرای این حرکات توجه کنید، اما اجرای آنها و استفاده از حافظه ماهیچه ای نیز مهم است.

فواید رقص باله

رقص باله دارای حرکات موزون بسیاری است که لازمه آن داشتن بدنی ورزیده و منعطف می باشد. داشتن تعادل و تمرکز بسیار بالا نیز از دیگر مواردیست که بالرین ها در طول آموزش باله فرا می گیرند. بنابراین می توان گفت رقص باله علاوه بر فواید متعدد برای جسم، تاثیرات مثبت فراوانی را هم برای قوه ذهنی و بعد روحی افراد دارد. به طور کلی فواید رقص باله عبارتند از:

کلاس آنلاین باله باشگاه اسپین چگونه است؟

کلاس های آنلاین باله از طریق ویدئوهای ضبط شده از تمرینات و آموزش هایی که می تواند در خانه اجرا شود، ارائه می شود. برخی از کلاس ها برای کودکان و مبتدیان طراحی شده است، در حالی که برخی دیگر برای رقصندگان پیشرفته تر در نظر گرفته شده است.

مربیان متخصص یا رقاصان حرفه ای باله، تکنیک های باله و حرکات پا را آموزش می دهند و به رقاصان در ایجاد قدرت، تناسب اندام و ساخت اعتماد به نفس کمک می کنند. در بیشتر موارد، تجربه ای مورد نیاز نیست. شما فقط به فضایی برای تمرین کردن نیاز دارید.

آموزش آنلاین رقص باله - مبتدی

این سطح از آموزش ها، برای کسانی که خودشان یا کودکشان قصد شروع باله را دارند، مناسب است. اگر به دنبال تقویت قدرت، وضعیت بدنی و هماهنگی اندام های خود هستید، کلاسهای آنلاین باله مبتدی کاملا مناسب شما است. نیازی نیست حتما تجربه قبلی در باله داشته باشید. مربی حرفه ای باله شما می تواند به شما در یادگیری اصول اصلی سبک های مختلف این رقص زیبا، از جمله تمرین بار، تمرین در مرکز و در صورت داشتن فضا، آلگرو (پرش) و پیروت (چرخش) کمک کند.

مانند همه کلاس های باله در استودیو و دوره های آنلاین، شما بازخورد حرفه ای مربی تان را در یک فضای مجازی ایمن دریافت خواهید کرد. با تمرکز مبتدیان بر اعتماد به نفس و سلامت خود، انگیزه ها ایجاد و تقویت می شوند.

مزایای شرکت در کلاس های آموزش رقص باله آنلاین برای مبتدیان عبارت است از:

آموزش باله آنلاین - سطح متوسط

این آموزش ها برای متقاضیان سطح متوسط و بالاتر مناسب است. با انجام آهسته تر حرکات یا با ماندن روی تمام پا به جای دمی پوینت، می توانید هر تمرینی که بیش از حد چالش برانگیز است را انجام دهید. اگر فضای رقص شما محدود کننده است، حتما هر تمرین را مورد نیاز با آن سازگار کنید.

این کلاس برای طراحی شده است تا افراد دانش خود در زمینه اصطلاحات تکنیکی باله را با تمرینات آهسته و کامل تکمیل کنند تا از درک بهتری از موقعیت مناسب بدنی داشته باشند. بیشتر تمرینات بار در باری (barre) انجام می شود.

 توصیه می شود از کفش یا جوراب مخصوص باله به همراه لباس های یکپارچه و شفاف و یا تاپ استفاده کنید که به مربی اجازه می دهد تا هم ترازی بدن شما را دقیق تر مشاهده کند. متقاضیان می توانند از یک میز یا صندلی به عنوان جایگزینی برای میله بار استفاده کنند.

آموزش ویدئویی باله در شرایط شیوع ویروس کرونا

در خانه و در استودیو، هنرجویان باله با چالش هایی از جمله مشکلات فنی نرم افزار های آموزش آنلاین تا پریدن و افتادن بر روی مبلمان روبرو هستند. «فاصله گذاری اجتماعی» که کلاس های باله شما را لغو کرده است، نیازی نیست که آموزش شما را نیز متوقف کند. برخی از رقاصان در خانه و با کمک میز آشپزخانه تمرین می کنند.

اما کلاس های آنلاین رقص باله نیز وجود دارند که می توانند تکنیک های شما را در خانه تقویت کنند. این که شما در حال بهبود مهارت های رقص خود هستید یا برای اولین بار دارید آموزش رقص باله را امتحان می کنید، تفاوتی ندارد. شما می توانید هنر باله را بخشی از زندگی خود کنید! باشگاه اسپین به رقصندگان با تجربه و همچنین کسانی که تازه وارد دنیای شگفت انگیز رقص شده اند، آموزش های ویدئویی با کیفیت خود را ارائه می دهد.

آموزش گام به گام رقص باله

در طی یک سال اخیر که لزوم ماندن در خانه برای سلامتی همگان به وجود آمد، بسیاری از فعالیت ها در داخل خانه انجام شد. به همین خاطر است که امروزه بسیاری برای حفظ سلامتی خود و مبتلا نشدن به ویروس کرونا، اغلب کارها از جمله خرید، تحصیل، ورزش، تفریح و دیگر فعالیت های خود را در داخل خانه انجام می دهند. ممکن است یکی از نگرانی های شما برای آموزش های ویدئویی باله این باشد که نتوانید به درستی این رقص را یاد بگیرید.

در این مورد باید بدانید که آموزش ها سطح بندی شده اند و آموزش ها به صورت گام به گام به هنرجو داده می شوند تا حرکات به خوبی فرا گرفته شوند. همچنین، شما از پشنیبانی مربی های خود نیز برخوردارید و می توانید با آنها در رابطه با مواردی که آموزش داده می شوند، صحبت کنید.

لوازم مورد نیاز برای رقص باله

آیا کلاس آنلاین باله برای کودک من مفید است؟

در طی یک سال اخیر که لزوم ماندن در خانه برای سلامتی همگان به وجود آمد، بسیاری از فعالیت ها در داخل خانه انجام شد. به همین خاطر است که امروزه بسیاری برای حفظ سلامتی خود و مبتلا نشدن به ویروس کرونا، اغلب کارها از جمله خرید، تحصیل، ورزش، تفریح و دیگر فعالیت های خود را در داخل خانه انجام می دهند.

با وجود دوره ها و فیلم های آموزش آنلاین باله که برای علاقمندان در سایت در دسترس است، دیگر بهانه ای برای به تعویق انداختن یادگیری باله ندارید! با ویدئو هایی که در سایت قرار داده شده اند، به صورت گام به گام حرکات و رقص باله را می توانید یاد بگیرید.

ثبت نام در کلاس آنلاین باله در باشگاه ورزشی اسپین:

رقص باله یک رشته ورزشی - هنری است که بهترین زمان یادگیری آن در کودکی می باشد. بهترین و حرفه ای ترین مربیان باله در اسپین به کودکان در سطوح مختلف رقص باله را آموزش می دهند. این دوره ها هم به صورت حضوری در باشگاه و هم به صورت آنلاین برگزار می شوند. برای اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید:

برای آموزش رقص باله در منزل چه چیزی باید بپوشم؟

می توانید لباس های ورزشی راحت، اندامی و تنفس کننده مانند لگینگ و تی شرت یا تاپ بپوشید. بر خلاف کلاس های حضوری، شما ملزم به پوشیدن لباس مخصوص و لئوتارد نیستید. اگر تازه وارد باله شده اید، پوشیدن جوراب برای شما در چند کلاس اول قابل قبول است.

نپوشیدن کفش مخصوص باله در واقع می تواند برای حس کردن زمین و تقویت عضلات کف پا در ابتدای کار مفید باشد. با این حال، شما در نهایت به کفش های باله نیاز خواهید داشت. قبلا مقاله ای در مورد کفش مناسب باله نوشته ایم.

جدید ترین مقالات ما

تماس با ما

مشاوره با ما

تماس از طریق واتساپ

دوره های اسپین

شعبه های اسپین

فروشگاه اسپین

رژیم غذایی