حرکات ورزشی مفید با آجر برای کودکان

آجر یوگا، یک وسیله ورزشی عالی برای افزایش سطح کیفیت تمرینات یوگا و عمیق تر کردن حرکات کششی است. همچنین این وسیله، برای چالشی تر کردن تمرینات بدنسازی بسیار مفید است. در ادامه مطلب، حرکات ورزشی مفید با آجر برای کودکان را توضیح خواهیم داد.

آجر یوگا

از آنجا که این آجرها، بسیار سبک هستند و مقداری شیب دارند، می توان از آنها برای افزایش مقاومت و یا اضافه کردن عنصر ناهمترازی به تمرینات استفاده کرد. برای مثال، زمانی که حرکت شنا انجام می دهید، برای افزایش محدوده ی حرکتی خود می توانید در زیر یکی از دستان خود، یک آجر یوگا قرار دهید یا از آن در حرکات پلانک بالا-پایین استفاده کنید، تا مطمئن شوید که در طول انجام حرکت، کمر و باسن شما در یک خط مستقیم قرار دارند.

ترکیب حرکات قدرتی با لوازم تناسب اندام مختلف، از تکراری و خسته کننده بودن تمرینات ورزشی جلوگیری می کند. زمانی که چالش های جدید انجام می دهید، بدن خود را برای دستیابی به نتایج بهتر سازگار می کنید. بنابراین، دفعه ی بعد که آجر یوگای خود را دیدید، دید خود را نسبت به آن عوض کنید.  

ورزش با آجر یوگا چه مزایایی برای کودکان دارد

بسیاری از افراد به طور دقیق، از اهمیت ورزش با آجر اطلاعی ندارند و بنابراین آن را در تمرینات خود به طور کامل نادیده می گیرند. شما چه یک ورزشکار مبتدی باشید و یا یک یوگاکار با سابقه، آجرهای یوگا، یک ابزار عالی هستند و می توانید از مزایای آن ها در طول تمرینات خود بهره مند شوید.

ورزش با آجر یوگا چه مزایایی برای کودکان دارد

سه روش استفاده از این آجرها در طول تمرینات یوگا

  • برای پشتیبانی
  • برای کشش
  • برای تقویت

بسیاری از افراد تصور می کنند آجر یوگا فقط یک تکیه گاه، برای انجام راحت تر حرکات است، اما از آن می توان برای بالا بردن سطح کیفیت و شدت تمرینات نیز استفاده کرد. زمانی که از آجر به طور صحیح استفاده می کنید، می توانید حرکات را به صورت ایمن تر انجام دهید.

20 دقیقه تمرین قدرتی با آجر یوگا

اسکوات با پاشنه پای بالا

تمرین با اجر یوگا

  حرکت شنای ناهمتراز

  • حرکت خود را با وضعیت پلانک بلند شروع کنید و یک دست خود را روی آجر یوگا قرار دهید. دست دیگر خود را روی زمین قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که هر دو شانه مستقیماً روی مچ دست قرار گرفته اند.
  • عضلات شکم، چهارسر ران و باسن را سفت کنید، سینه خود را به سمت زمین پایین بیاورید و بازوهای خود را با زاویه 45 درجه از بالا تنه خم کنید. در این حالت بازوها باید از گوش ها دور باشند.
  • دستان خود را فشار دهید تا به یک پلانک بلند برسید.
  • پیش از جا به جا کردن دست ها روی آجر یوگا، این حرکت را 6 بار تکرار کنید.

اسکوات سومو برای بلند کردن زانو

پرس سینه

  • حرکت را از حالت ایستاده شروع کنید و پاهای خود را به اندازه عرض لگن باز کنید و آجر یوگا را بین دستان خود و نزدیک به قفسه سینه نگه دارید.
  • دستان خود را محکم به آجر یوگا فشار دهید و شانه های خود را از گوشهایتان دور نگه دارید و آجر را جلوی سینه خود فشار دهید.
  • آجر یوگا را بین دستان خود قرار دهید و دستان خود را به بیرون فشار دهید و در تمام طول حرکت فشار را حفظ کنید.

حرکت تمرینی حشره مرده

باشگاه ورزشی کودکان اسپین | ژیمناستیک تخصصی | ژیمناستیک ریتمیک | ایروبیک | تغذیه کودکان

 شماره تماس شعبه : 09129171854

آیا این مطلب مفید بود؟ به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

در این مقاله مطالعه می‌کنید:

سایر موضوعات

محبوب ترین مقالات اسپین کلاب

Group 180

باشگاه ورزشی ژیمناستیک و باله اسپین

شما می توانید اسپین را در اینستاگرام با آی دی ESPINCLUB@ دنبال کنید

Group 180

وارد حساب کاربری خود شوید

یا ورود با

حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام

وارد حساب کاربری خود شوید

یا ورود با

تأیید نام‌نویسی به شما ایمیل خواهد شد.

حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام

تماس با ما