باشگاههای زنجیره ای ژیمناستیک و باله اسپین

ورزش های دخترانه

بهترین ورزش های دخترانه در باشگاه ها

در این مقاله مطالعه می‌کنید
ورزش برای تمام کودکان ضروری است، اما ورزش دخترانه مزایای بسیاری بخصوص برای بانوان نوجوان و جوان دارد. براساس مجله سلامت کودکان، دخترانی که ورزش میکنند به نسبت دخترانی که ورزش نمی کنند در مدرسه عملکرد بهتری دارند و احتمال کمتری برای اعتیاد به دخانیت و ابتلا به سرطان سینه در آینده خواهند داشت. مشغول شدن دختران در  باشگاه دخترانه و در سن پایین، در ایجاد اعتماد به نفس در آنها کمک کننده خواهد بود، چیزی که میتواند به آنها در شاد بودن و قوی ماندن در سختی های دوران نوجوانی کمک کند.

انواع ورزش های دخترانه برای نوجوانان

شنا

بیشتر دختران به چیزی بیشتر از آب بازی کنار استخر علاقه ندارند، پس فرستادن دخترتان به شنا میتواند در صورتی که او برای شرکت در ورزش های گروهی نگرانی دارد، یک ایده مناسب باشد. همچنین شنا کردن برای دختران شما میتواند یک تفریح باشد، پس میتواند در ابتدا به دختر شما بیاموزد که ورزش میتواند مفرح باشد. حتی وقتی هوا خیلی سرد باشد، دختر شما میتواند در استخرهای سرپوشیده به شنا بپردازد.

فوتبال دختران

فوتبال

اکثر شهرها دارای تیم فوتبال جوانان هستند، این موضوع ورزش کردن برای دختران را ساده میکند. از آن جایی که بیشتر دبیرستان ها نیز دارای تیم فوتبال هستند، دختران جوانی که ورزش میکنند به سادگی میتوانند حداقل در تیم مدرسه شان حضور داشته باشند. والدین باید بدانند که فوتبال نیاز به تجهیزات یا لباس های خاصی ندارد، پس یک ورزش ارزان برای دختران خواهد بود.

ژیمناستیک

هر دختری که مسابقات المپیک تابستانی را مشاهده کند احتمالا ایده ای برای آموختن ژیمناستیک خواهد داشت. با وجود این که هر ژیمناستیک کار، خودش در مسابقات شرکت میکند، اما عضو یک تیم است، آموختن ژیمناستیک به دختران جوان باعث درک کار گروهی و بدست آوردن توانایی های شخصی خواهد شد.

 

حرکت تعادلی

همچنین ژیمناستیک به ظرافت و هماهنگی بدنی دختر شما کمک خواهد کرد، چیزی که باعث افزایش اعتماد به نفس او در سنین بالاتر خواهد شد. دختران میتوانند از زمانی که نوپا هستند شروع به شرکت در جلسات ژیمناستیک کنند، پس رشد جسمی آن ها متناسب خواهد شد و از ورزش کردن لذت خواهند برد.

بیس بال

با دیدن فیلم های پرنسسی (فروزن، باربی و … ) ، ممکن است دختر شما احساس کند که حساس و ضعیف است. انجام ورزش هایی مانند بیس بال به او خواهد آموخت که برای قوی بودن چیزی کم ندارد. زدن و پرتاب کردن توپ دارای جنبش بسیاری است، پس او خواهد آموخت که قوی و سرسخت باشد. در ضمن آسیب های احتمالی برخوردی که در رشته هایی مانند فوتبال وجود دارند نیز در این ورزش وجود ندارد.

بادی ریتم و انواع کلاس های رقص

حرکت های حرفه ای رقص یک مهارت در مهمانی ها است. بسته به آن که چه نوع رقصی برای تمرین کردن انتخاب میکنید، میتوانید برای نمایش دادن حرکات رقصتان مکان هایی را پیدا کنید. همچنین میتوانید براساس نوع موسیقی که علاقه دارید، رقصتان را انتخاب کنید. اگر به موسیقی لاتین علاقه دارید، پس رقص سالسا، زومبا یا بادی ریتم، چاچا یا سامبا میتوانند گزینه های خوبی باشند. اگر بیشتر به هیپ هاپ علاقه مند هستید، پس میتوانید حالت های لوکینگ، پاپینگ، هیپ هاپ، دنس هال یا رقص های دیگری را انتخاب کنید.

رقص زومبا برای دختران

ترغیب نوجوانان به ورزش کردن

اگر کودک شما به ورزش های متداول علاقه ای ندارد، برای تمرین های او دنبال راه های جایگزینی باشید. دوچرخه سواری، رقصیدن، هنرهای رزمی، سوارکاری و اسکیت فقط قسمتی از فعالیت هایی هستند که ممکن است کودک شما که به ورزش های گروهی علاقه ای نداشت، به آن ها علاقه مند شود. اگر کودک شما علاقه ای به انجام فعالیت های ورزشی نداشت، او را تشویق کنید که هر روز پیاده روی کند.

کلاس های ورزشی برای دختران نوجوان

فرزندانتان را تشویق کنید تا به دنبال کلاس های بعد از مدرسه باشد. بیشتر مدرسه های طرح های کلاس شطرنج تا زبان های خارجه دارند. اگر کلاسی وجود نداشت که کودک شما به آن علاقه داشته باشد، به دنبال موسسه های خصوصی باشید.

باشگاه ورزشی کودکان اسپین | ژیمناستیک تخصصی | ژیمناستیک ریتمیک | ایروبیک | تغذیه کودکان

 

جدید ترین مقالات ما

تماس با ما

مشاوره با ما

تماس از طریق واتساپ

دوره های اسپین

شعبه های اسپین

فروشگاه اسپین

رژیم غذایی