باشگاههای زنجیره ای ژیمناستیک و باله اسپین

حرکات پیلاتس برای لاغری شکم و پهلوها

حرکات پیلاتس برای لاغری شکم و پهلوها

در این مقاله مطالعه می‌کنید

 شما می توانید با تمرینات، پیلاتس چربی های شکم خود را آب کنید! پیلاتس یک رشته ورزشی بسیار مؤثر برای آب کردن چربی های شکم و کاهش سایز کمر است. چربی شکم یکی از رایج ترین مشکلاتی است که تعداد زیادی از مردم با آن سر و کار دارند. افراد دچار اضافه وزن با انباشت چربی در نقاط مختلف بدن خود سر و کله می زنند.

 با وجود اینکه افزایش چربی به راحتی اتفاق می افتد، اما متأسفانه کاهش آن بسیار دشوار و چالش برانگیز است. تمرینات متعددی برای از بین بردن چربی های شکمی طراحی شده اند که در این بین، پیلاتس یکی از بهترین راه های تقویت عضلات مرکزی بدن می باشد.

ورزش پیلاتس

پیلاتس برای لاغری شکم و پهلو

 باید این را بدانید که چیزی به نام آب کردن یک نقطه ی خاص از بدن با ورزش وجود ندارد! این امر به طور کلی با تلفیق برنامه غذایی، استراحت خوب و تمرین مناسب میسر خواهد شد. اما تمریناتی هستند که به طور خاص قسمت های مختلف بدن را تحت تأثیر قرار می دهند. بنابراین در مورد چربی های شکمی، این تمرین های نام برده در این مقاله را امتحان کنید. انجام منظم این تمرین ها باعث لاغر شدن شکم شما می شود. علاوه بر این، شما با تقویت عضلات این ناحیه می توانید استایل خود را بهتر کنید.

حرکت Corkscrew یا دربازکن در پیلاتس

Corkscrew یک تمرین عالی برای درگیر شدن عضلات شکم می باشد. برای انجام این تمرین:

حرکت اره در پیلاتس برای لاغری شکم و پهلو

حرکت اره یا The saw برای لاغری شکم و پهلو

Rolling Up and Rolling over یا برگشت به پشت

لاغری شکم با حرکت تیزر

Teaser در پیلاتس برای لاغری شکم و پهلو ها

حرکت قیچی در پیلاتس

بهترین نحوی انجام حرکات پیلاتس چیست؟

حرکات پیلاتس را باید به صورت کاملاً آهسته انجام دهید تا گرفتگی های عضلانی نواحی درگیر به راحتی باز و تقویت شوند. برای شروع، هر حرکت را به مدت 30 ثانیه انجام دهید. بین هر حرکت 10 ثانیه استراحت کنید و در مجموع هر حرکت را 4 ست تکرار کنید.

 این تمرین ها را سه بار در هفته انجام دهید و هر هفته 15 ثانیه به مدت زمان هر تمرین خود اضافه کنید تا به مرور زمان بتوانید هر حرکت شکم را برای یک دقیقه اجرا کنید. پس از اینکه به این مرحله رسیدید می توانید ست ها را افزایش دهید.حرکات پیلاتس را باید به صورت کاملاً آهسته انجام دهید تا گرفتگی های عضلانی نواحی درگیر به راحتی باز و تقویت شوند. برای شروع، هر حرکت را به مدت 30 ثانیه انجام دهید. بین هر حرکت 10 ثانیه استراحت کنید و در مجموع هر حرکت را 4 ست تکرار کنید. 

این تمرین ها را سه بار در هفته انجام دهید و هر هفته 15 ثانیه به مدت زمان هر تمرین خود اضافه کنید تا به مرور زمان بتوانید هر حرکت شکم را برای یک دقیقه اجرا کنید. پس از اینکه به این مرحله رسیدید می توانید ست ها را افزایش دهید.

رول آپ:

رول آپ مثل یک نشستن پیشرفته است. اگر نمی توانید تا انتها به سمت بالا بغلتید، سعی کنید مقداری از وزن خود را روی مچ پایتان قرار دهید، یا پاهای خود را زیر یک مبل قرار داده تا مانند یک اهرم عمل کند.

چرخش مانند توپ:

این تمرین یکی از حرکات اصلی سرگرم کننده است که باید برای انجام آن در حالت جنین قرار بگیرید. در حالی که هسته ی بدن خود را سفت می کنید، خود را تکان دهید.

دایره با یک پا:

این تمرین را باید برای هر کدام از پاهای خود انجام دهید. در این تمرین، با حرکت یک پا شکم شما تقویت می شود. شما همچنین می توانید دایره ها را به صورت معکوس اجرا کنید تا ماهیچه های شما بیشتر درگیر شوند. بین عوض کردن پاها استراحت نکنید.

Criss-Cross یا حرکات متقاطع:

این تمرین مانند دوچرخه از حرکات کنترل شده ای برای هدف قرار دادن تمام عضلات شکم استفاده می کند.

The Hundred:

حرکات کوچک برای هدف قرار دادن هسته مرکزی بدن و سوزاندن چربی.

باشگاه ورزشی اسپین

جدید ترین مقالات ما

تماس با ما

مشاوره با ما

تماس از طریق واتساپ

دوره های اسپین

شعبه های اسپین

فروشگاه اسپین

رژیم غذایی