باشگاههای زنجیره ای ژیمناستیک و باله اسپین

ایروبیک پیشرفته

ایروبیک پیشرفته

در این مقاله مطالعه می‌کنید

اگر قصد دارید مقداری تنوع و چالش به برنامه ورزشی خود اضافه کنید، ایروبیک پیشرفته ارائه شده در این مقاله، راه مؤثری برای افزایش شدت تمرینات شما هستند. حرکات انفجاری و قدرتی، یک انتخاب خارق العاده برای انجام یک تمرین ایروبیک پیشرفته عالی می باشد.

 حرکات زیر را می توانید بسته به سطح تناسب اندام و اهداف تمرینی خود، با سرعت خاصی انجام دهید. این حرکات نباید به عنوان یک برنامه ی تمرینی مجزا انجام شوند، بلکه باید چند مورد از این حرکات را به انتهای تمرینات هوازی خود اضافه کنید یا آنها را در برنامه ی تمرین خود بگنجانید تا شدت تمرینات خود را افزایش دهید. در ادامه به برخی از این حرکات اشاره می شود:

ورزش ایروبیک

پرش قورباغه در ایروبیک پیشرفته

پرش قورباغه، حرکتی با شدت بالا می باشد و یک تمرین عالی برای بالا بردن ضربان قلب در مدتی کوتاه است. این تمرین پیشرفته، قدرت پایین تنه ی شما را افزایش می دهد و در عین حال به کالری سوزی بیشتر کمک می کند.

ورزش ایروبیک پیشرفته

حرکت برپی برای ایروبیک پیشرفته

برپی، تمرینی ست که برخی از ما ممکن است آن را از زنگ ورزش مدرسه به یاد داشته باشیم. این تمرین سخت، بسیار خاطره انگیز است زیرا تمام بدن را به کار می گیرد و در مدت بسیار کوتاهی ضربان قلب را بالا می برد. این حرکت بسیار ساده است ولی برای قلب، ریه ها و عضلات چالش برانگیز است. این حرکت را به تمرینات ایروبیک منظم خود اضافه کنید تا شدت تمرینات خود را افزایش دهید و روی قدرت، انعطاف پذیری و استقامت خود کار کنید.

عکس حرکت کوه نوردی

حرکت کوهنوردی

کوهنوردی یک تمرین شدت بالا و پیشرفته است که ضربان قلب شما را بالا می برد و به شدت تمرینتان می افزاید. این حرکت، استقامت پا را افزایش می دهد و همچنین روی انعطاف پذیری بدن کار می کند و این دو مشخصه آن را به یک تمرین کلی عالی تبدیل می کنند. اگر تا به حال این حرکت را امتحان نکرده اید، زمان بگیرید و با حرکت آهسته آن را آسان کنید. اگر احساس ناراحتی یا درد می کنید، از انجام این حرکت خودداری کنید. برای انجام این حرکت، شما باید از قدرت هسته بدن و همچنین استقامت بالاتنه ی زیادی برخوردار باشید.

حرکت اصلاحی کوهنوردی

برای اصلاح این حرکت، دست های خود را روی یک استپ یا سکو قرار دهید. حرکت اصلاحی دیگر این است که به جای قرار دادن پنچه ی پای خود روی زمین، زانوهای خود را بالا و پایین کنید و آنها را در هوا جابه جا کنید.

ایروبیک برای خانم ها

پرش اسکوات برای ایروبیک پیشرفته

پرش های اسکوات یک راه حالی برای افزایش شدت به تمرین هستند و واقعاً ضربان قلب را افزایش می دهند. این حرکات را برای افزایش قدرت به برنامه ی تمرینات هوازی خود اضافه کنید  و آنها را چند بار در تمرینات خود انجام دهید. پرش اسکوات یک تمرین پیشرفته با تأثیر زیاد است، بنابراین با فرودآمدن با زانوهای نرم، از مفاصل خود محافظت کنید. اگر شدت این ورزش برای شما زیاد است، این حرکت را بدون پرش انجام دهید. اگر تا به حال این حرکت را امتحان نکرده اید، زمان بگیرید و آن را با پرش های کوچک آسان کنید. اگر احساس ناراحتی یا درد می کنید، از انجام این ورزش خودداری کنید.

ایروبیک پیشرفته روی استپ

حرکت پروانه روی استپ

پروانه یک حرکت عالی است، اما استفاده از یک استپ می تواند راه خوبی برای افزایش شدت و تنوع آن باشد. این حرکت، دارای تأثیر بالایی می باشد، بنابراین با فرود آمدن با زانوهای نرم، از مفاصل خود محافظت کنید. اگر برای اولین بار است که این حرکت را امتحان می کنید، ممکن است بخواهید با یک استپ کوتاه شروع کنید. اگر احساس ناراحتی یا درد می کنید، از انجام این حرکت خودداری کنید.

حرکت اصلاحی پروانه روی استپ

برای اصلاح این حرکت، می توانید از یک استپ کوتاهتر استفاده کنید. همچنین می توانید آن را با یک پا در جلو انجام دهید و یک پای خود را روی استپ قرار دهید. این کار از شدت حرکت کم می کند.

باشگاه ورزشی اسپین

جدید ترین مقالات ما

تماس با ما

مشاوره با ما

تماس از طریق واتساپ

دوره های اسپین

شعبه های اسپین

فروشگاه اسپین

رژیم غذایی