باشگاههای زنجیره ای ژیمناستیک و باله اسپین

ورزش مادر و کودک

ورزش مادر و کودک ، بستری برای سلامتی و آموزش

در این مقاله مطالعه می‌کنید
کلاس های ورزش مادر و کودک، این شرایط را فراهم می کنند تا فضای نشاط آوری برای مادر و فرزند خردسالش فراهم شود تا در این بستر مناسب، بتوان آموزش های لازم را به کودک داد.

گزینه های مناسب برای ورزش مادر و کودک

هنگامی که شما یک یا چند کودک جدید در خانه دارید، رفتن به باشگاه می تواند چالش برانگیز باشد. حتی اگر انگیزه قوى نیز داشته باشید، مسئله مراقبت از کودکان وجود دارد. با ثبت نام در یکی از این کلاس های مادر و کودک این مساله را حل کنید.

کلاس ورزش پس از زایمان

در کلاس هاى ریکاورى پس از زایمان شکم خود را محکم کنید و عضلات کف لگن خود را مجدداً تقویت کنید. در کلاس  ورزش پس از زایمان آموزش شخصی و سایر کلاس های ورزشی گروهی نیز موجود است و یک اتاق مراقبت از کودک برای بچه های کوچک شما  وجود دارد.

باشگاه مادران

باشگاه مادران

شما می توانید به یک کلاس ورزش به همراه یوگا بروید تا به بهبود وضعیت بدن، تعادل و قدرت بدنی خود کمک کنید.  مادران می توانند به جمع سایر مادران بپیوندند تا به همراه یکدیگر غذاهای سالم بخورند و با سایر خانواده های فعال ارتباط برقرار کنند.

کلاس یوگای بانوان

از کارهای روزمره ای که شبیه حرکات یوگا هستند خودداری نکنید زیرا زندگی با کودک کمی پیچیده تر است. کلاس های یوگا قبل از تولد و ورزش یوگای مادر و کودک وجود دارد که مکانی عالی برای ارتباط با سایر مادران جدید در هنگام مرخصی زایمان است. با بزرگتر شدن بچه ها، برای یوگا ثبت نام کنید، جایی که کودکان نوپا تا 2 سالگی در اتاق بازی می کنند در حالی که بزرگسالان یوگا کار می کنند.

کلاس های ورزش پیش از زایمان

این کلاس یک مرحله ای برای مادرانی است که می خواهند تناسب اندام داشته باشند. در حالی که باردار هستید، از یوگا قبل از تولد نوزاد شروع کنید، و سپس کودک را به کلاس های ورزش مادر و کودک بعد از تولد ببرید. کلاس های یوگا و موسیقی برای شما وجود دارد که بدن شما را برای زایمان آماده می کند. حتی یک گروه پشتیبانی مادران جدید، سمینارهای شیردهی و مراقبت از نوزاد، ماساژ و طب سوزنی نیز وجود دارد.

مادر با اندام متناسب

آیا می دانستید قدم زدن یک تمرین محسوب می شود؟ پیاده روی یا دویدن با تمرین های تقویتی به تناسب اندام مادر کمک می کنند. برای زمانی که مادران بچه های کوچک خود را از کالسکه رها می کنند، می توانند به کلاس تناسب اندام بروند.

هنرهای رزمی فونسکا

یادگیری کاراته در پیش دبستانی برای کودک شما مفید است. شما می توانید در حالی که کودک سرگرم است، کالری بسوزانید. کلاس هایی برای بچه های بزرگتر نیز وجود دارد که در حین ورزش مادران برگزار می شود که مادران و کودکان همزمان باهم ورزش کنند.

 کلاس های خانوادگی یوگا

این مجموعه طیف کاملی از کلاس های یوگا را برای مادران ارائه می دهد، از جمله دوران بارداری، یوگا برای زایمان و کلاس های یوگا پس از تولد که از نوزادان استقبال می کنند. همچنین کلاس یوگا خانوادگی را برای تسکین عضلات دردناک والدین محروم از خواب ارائه می دهد. همچنین برخی از تکنیک های اساسی ماساژ نوزاد و یوگا کودک را یاد خواهید گرفت.

کلاس های مادر و کودک

آکادمی حرکات موزون

قدرت اصلی خود را بعد از زایمان با این کلاس ها احیا کنید. کودک 1 تا 3 ساله خود را به کلاس های ژیمناستیک ریتمیک و حرکات موزون بیاورید. همچنین دختر بچه 7 تا 12 ساله خود را نیز می توانید به این کلاس ها بیاورید. شما می توانید این کلاس را با پیلاتس یا ایروبیک ترکیب کنید. این فقط برنامه کوچکی از پیشنهادهای منحصر به فرد برای مادران در این استودیوی رقص است.

پیشنهاد باشگاه ورزشی اسپین:
ایروبیک کودکان می تواند یکی از بهترین گزینه های بچه ها برای افزایش سوخت و ساز بدن باشد. برای خواندن مطلب مرتبط با ایروبیک کودکان بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

کلاس های ایروبیک کودکان

 دوچرخه سواری بهترین گزینه ورزش مادر و کودک

می توانید به همراه اعضای خانواده به دوچرخه سواری بروید. دوچرخه سواری بهترین ورزش برای کالری سوزی و تناسب اندام برای شما و خانوده است و برای کودکان بسیار جذاب است. توصیه ما به شما این است که دوچرخه سواری را در بین ورزش های دیگر هرگز فراموش نکنید و حداقل هفته ای دو بار به دوچرخه سواری بروید.

کلاس های مادر و کودک اسپین

اگر به دنبال کلاس های متنوع در یک مکان هستید، به اسپین مراجعه کنید. در این جا ترکیبی از کلاس های ورزشی مناسب مادران و کودکان وجود دارد و می توانید همراه با کودکان خود با خیال راحت به ورزش بپردازید.

باشگاه ورزش کودکان اسپین | ژیمناستیک تخصصی | ژیمناستیک نمایشی | ایروبیک | اسکیت

جدید ترین مقالات ما

تماس با ما

مشاوره با ما

تماس از طریق واتساپ

دوره های اسپین

شعبه های اسپین

فروشگاه اسپین

رژیم غذایی