باشگاههای زنجیره ای ژیمناستیک و باله اسپین

چاقی کودکان

حل مشکل چاقی کودکان با ورزش

در این مقاله مطالعه می‌کنید

زندگی ماشینی امروزه و آپارتمان نشینی یکی از بزرگترین معضلات این دوران شده است. عدم تحرک کافی در کودکان به دلایل شرایط زندگی و شرایط محیط زندگی، علاقه افراطی نسبت به کامپیوتر، گوشی تب لت و موبایل و بی توجهی والدین باعث شده است که با پدیده چاقی کودکان مواجه باشیم. در ادامه مقاله در مورد اینکه، چگونه ژیمناستیک در جلوگیری از آسیب های ورزشی کمک میکند، صحبت میکنیم.

حل مشکل چاقی کودکان با ورزش

دلایل اضافه وزن و چاقی کودکان

راه حل مقابله با چاقی کودکان

کودکانی که اضافه وزن دارند در صورت شرکت در کلاس های ژیمناستیک به وزن مطلوب می رسند و علاوه بر آن از نظر سوخت و ساز قند نیز وضعیت بهتری پیدا می کنند. چاقی کودکان بسیاری از جوامع صنعتی را تهدید می کند و یکی از پیامدهای این وضع افزایش ابتلای کودکان به دیابت است که سلامت کودکان را به خطر می اندازد.
شرکت کودکان در کلاس های ژیمناستیک چنانچه با برنامه ریزی مناسب برای کاهش وزن باشد با موفقیت زیادی همراه است. در این کلاس ها علاوه بر ورزش ژیمناستیک نحوه سالم زندگی و نحوه تغذیه سالم نیز به کودکان آموزش داده می شود.

چاقی شکم در کودکان مساله ای جدی است که می تواند سلامت آن ها را تحت تاثیر قرار دهد. در اینجا به چند عادت غذایی و ورزش مناسب لاغری کودکان اشاره میکنیم

توصیه هایی برای افزایش فعالیت بدنی در کودکان چاق و غیره

جدید ترین مقالات ما

تماس با ما

مشاوره با ما

تماس از طریق واتساپ

دوره های اسپین

شعبه های اسپین

فروشگاه اسپین

رژیم غذایی