مجموعه تازه ترین مطالب

کراس فیت

کراس فیت به معنای تناسب متقابل است و همچنین رشته ی جدیدی است که در سال 2000 میلادی در آمریکا بوجود آمد.

کراس فیت ترکیبی از تمرین مقاومت، سرعت و انعطاف است.

کراس فیت اجزای اصلی تناسب اندام را هدف قرار می‌دهد و تناسب ریوی و قلبی، استقامت، قدرت و استحکام عضلانی، انعطاف، نیرو، سرعت، چالاکی، تعادل، هماهنگی و دقت را در می گیرد.

آموزش روش کراس فیت به ۳ تا ۵ روز کار در هفته نیاز دارد. ورزش‌ها شدید و کوتاه هستند و ۵ تا ۱۵ دقیقه بیشتر طول نمی‌کشند.

 

کراس فیت کودکان

ورزش‌ کراس فیت کودکان از انواع ورزش‌های انفجاری است که به شکل مداری انجام می‌شود و استراحت بین آن‌ها بسیار کوتاه است. تمرینات عمده کراس فیت تمریناتی برای سرتاسر بدن است که شامل فشاردادن، کشیدن، دویدن، پاروزدن و چمباتمه زدن زیر وزنه است.

با توجه به اینکه حرکات کراس فیت کودکان پر تحرک تر و سخت تر از ورزش هایی همچون فوتبال و والیبال یا ژیمناستیک و… است، این رشته بسیار مناسب کودکان بیش فعال بوده و انرژی نهفته در بدن کودک را  می گیرد و او را خسته می کند.

در کراس فیت از تمرینات، شنا، درازونشست و بارفیکس استفاده می شود. درکراس فیت اغلب از کتل بلز یا همان وزنه‌ای شبیه زنگوله که دسته‌ ای بالای سر آن قرار دارد، توپ‌های طبی، طناب‌های کوهنوردی، طناب پرش و دستگاه پاروزنی استفاده می‌شود.

وارد حساب کاربری خود شوید

یا ورود با

حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام

وارد حساب کاربری خود شوید

یا ورود با

تأیید نام‌نویسی به شما ایمیل خواهد شد.

حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام

تماس با ما