باشگاههای زنجیره ای ژیمناستیک و باله اسپین

وجود روانشناس در کنار کودکان ورزشکار چه تاثیری در عملکرد آنها دارد؟

وجود روانشناس در کنار کودکان و والدین در باشگاه ورزشی اسپین

در این مقاله مطالعه می‌کنید

شک نداریم که به عنوان والدین چالش های زیادی در رابطه با تربیت فرزند داررید و در عین حال می خواهید به فرزندانتان کمک کنید تا اعتماد به نفس و نظم را در ورزش و زندگی ایجاد کنند و به عنوان یک پدر و مادرِ حامی ورزش، دوست دارید فرزندانتان به توانایی‌ های ورزشی خود دست یابند. 

مجموعه اسپین برای کمک به والدین در آموزش تربیت فرزندان، خدمات روانشناسی کودک را ارائه کرده که در ادامه این خدمات را معرفی می کنیم.

خدمات روانشناسی کودک باشگاه کودکان اسپین

وجود روانشناس در مجموعه ورزشی چه کمکی به کودکان می کند؟

روانشناسی ورزش، به جنبه های بسیاری در ورزش می پردازد و ورزشکاران را به سمت عملکرد بهینه و سلامتی سوق می دهد. کودک شما هم مانند بسیاری از ورزشکاران دیگر، به شدت روی تمرینات بدنی و تاکتیکیِ مورد نیاز برای موفقیت کار می کند، اما تعداد کمی از ورزشکاران هستند که زمان مشابهی را صرف می‌کنند تا ذهن خود را برای انجام به موقع تمرینات آموزش دهند. آموزش طرز فکر، مرز نهایی بهینه سازی عملکرد است و ورزشکاران را به ایجاد مهارت هایی تشویق می کند که به عملکرد بهتر آن ها در ورزش، کلاس درس و زندگی کمک می کند.

 

روانشناسان باشگاه اسپین می خواهند به کودکان در سنین مختلف کمک کنند، تا از نظر جسمی قوی و از نظر ذهنی قوی تر شوند. هدف چه بهبود تمرکز، انگیزه یا اعتماد به نفس باشد، چه ایجاد عملکردی با ثبات بیشتر، یا صرفاً ایجاد احساس بهتر نسبت به رشته ی ورزشی شان یا نقششان در تیم، می توانید روی کمک ما حساب کنید.

آماده سازی ذهن کودکان با ورزش چطور اتفاق می افتد؟

یکی از تاثیرات ورزش بر ذهن کودکان ایجاد مهارت های ذهنی برای هدایت آن‌ ها به سمت افکار و رفتارهای مفید و به دور از افکار و رفتارهای مخرب است. این مجموعه مهارت ‌ها جعبه ابزار عملکرد آن هاست و آن ها می توانند آن را همه جا با خود حمل کنند؛ چه در ورزش، چه در مدرسه و چه در خانه.

آنچه والدین از کار با روانشناس کودک می آموزند

برای اینکه والدینی حامی ورزش، مؤثر و پر نفوذ باشید، یاد خواهید گرفت:

  • کار یا سخنی را که ممکن است به اعتماد به نفس ورزشکارتان لطمه بزند، ارزیابی کنید.
  • قبل و بعد از مسابقه، کاری که باید را انجام دهید و حرفی که باید را به ورزشکاران خود بزنید، تا اعتماد به نفسشان را تقویت کنید.
  • بعد از بازی ها، با 4 سوال کلیدی که همیشه باید بپرسید،به پیشرفت ورزشکاران خود در ورزش کمک کنید.
  • ورزشکار خود را تشویق کنید تا بهترین بازی خود را انجام دهد، بدون اینکه او را تحت فشار قرار دهید.
  • عواملی را که ورزشکار شما را از عملکرد آرام و متمرکز در رقابت باز می دارد، شناسایی کنید.
  • مهارت های سرسختی ذهنی را،برای تقویت عملکرد، ایجاد تغییرات پایدار و کمک به موفقیت فرزندتان، هم در ورزش و هم در زندگی به کار ببرید.
 

آموزش روانشناسی ورزش به صورت انفرادی، سریع ترین و موثرترین روش برای بهبود بازی ذهنی ورزشکاران، افزایش عملکرد آنها و ایجاد تغییرات پایدار است و برای والدین هم این امتیاز را دارد که یاد می‌گیرند چه بگویند تا به اعتماد به نفس، و پیشرفت ورزشکاران جوان در ورزش کمک کنند.

جدید ترین مقالات ما

تماس با ما

مشاوره با ما

تماس از طریق واتساپ

دوره های اسپین

شعبه های اسپین

فروشگاه اسپین

رژیم غذایی