باشگاههای زنجیره ای ژیمناستیک و باله اسپین

حرکات ورزشی مفید با آجر برای کودکان

حرکات ورزشی مفید با آجر برای کودکان

در این مقاله مطالعه می‌کنید

آجر یوگا یک وسیله شگفت انگیز برای تمرینات ورزشی کودکان است. این وسیله می تواند به تمرکز کودکان کمک کند و همچنین به آنها کمک کنند تا راحت تر در یک حالت قرار بگیرند. تمرینات متنوعی را می توان با آجرهای ورزشی ابداع کرد و به کودکان یاد داد تا با آنها قدرت و انعطاف بدنی خود را بهبود ببخشند. در این مقاله، حرکات ورزشی با آجر یوگا برای کودکان را آموزش می دهیم.

آجر یوگا چیست؟

آجر یوگا، یک وسیله ورزشی عالی برای افزایش سطح کیفیت تمرینات یوگا و عمیق تر کردن حرکات کششی است. همچنین این وسیله، برای چالشی تر کردن تمرینات بدنسازی بسیار مفید است.  از آنجا که این آجرها، بسیار سبک هستند و مقداری شیب دارند، می توان از آنها برای افزایش مقاومت و یا اضافه کردن عنصر ناهمترازی به تمرینات استفاده کرد.

برای مثال، زمانی که حرکت شنا انجام می دهید، برای افزایش محدوده ی حرکتی خود می توانید در زیر یکی از دستان خود، یک آجر یوگا قرار دهید یا از آن در حرکات پلانک بالا-پایین استفاده کنید، تا مطمئن شوید که در طول انجام حرکت، کمر و باسن شما در یک خط مستقیم قرار دارند.

ترکیب حرکات قدرتی با لوازم تناسب اندام مختلف، از تکراری و خسته کننده بودن تمرینات ورزشی جلوگیری می کند. زمانی که چالش های جدید انجام می دهید، بدن خود را برای دستیابی به نتایج بهتر سازگار می کنید. بنابراین، دفعه ی بعد که آجر یوگای خود را دیدید، دید خود را نسبت به آن عوض کنید.  

آجر یوگا

ورزش با آجر یوگا چه مزایایی برای کودکان دارد؟

بسیاری از افراد به طور دقیق، از اهمیت ورزش با آجر اطلاعی ندارند و بنابراین آن را در تمرینات خود به طور کامل نادیده می گیرند. شما چه یک ورزشکار مبتدی باشید و یا یک یوگاکار با سابقه، آجرهای یوگا، یک ابزار عالی هستند و می توانید از مزایای آن ها در طول تمرینات خود بهره مند شوید.

ورزش با آجر یوگا چه مزایایی برای کودکان دارد

سه روش استفاده از این آجرها در طول تمرینات یوگا:

  • برای پشتیبانی
  • برای کشش
  • برای تقویت

بسیاری از افراد تصور می کنند آجر یوگا فقط یک تکیه گاه، برای انجام راحت تر حرکات است، اما از آن می توان برای بالا بردن سطح کیفیت و شدت تمرینات نیز استفاده کرد. زمانی که از آجر به طور صحیح استفاده می کنید، می توانید حرکات را به صورت ایمن تر انجام دهید.

شاید این مقاله هم برای شما مفید باشد:

آموزش تمرین با آجر یوگا برای کودکان

اسکوات با پاشنه پای بالا

تمرین با اجر یوگا

  حرکت شنای ناهمتراز

  حرکت شنای ناهمتراز

اسکوات سومو برای بلند کردن زانو

پرس سینه

پرس سینه

حرکت حشره مرده

جدید ترین مقالات ما

تماس با ما

مشاوره با ما

تماس از طریق واتساپ

دوره های اسپین

شعبه های اسپین

فروشگاه اسپین

رژیم غذایی