باشگاههای زنجیره ای ژیمناستیک و باله اسپین

مدلینگ و بازیگری کودک

همه چیز در مورد مدلینگ و بازیگری کودک

در این مقاله مطالعه می‌کنید
مدلینگ و بازیگری کودک یکی از مهم ترین بخش ها در صنعت مد است، و مهم ترین نکته در انتخاب مدل کودک علاوه بر شرایط ظاهری، هوش، سن و قد و وزن مدل است.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که فرزند شما هم می تواند مدل شود؟ احتمالا تمام مادر و پدرها در حین دیدن مجلات و بروشورهای تبلیغاتی برای لباس کودکان حتما به این مساله فکر کرده اند و فکر مدلینگ کودک آنها را هیجان زده کرده است. مدلینگ می تواند شغلی سرگرم کننده و مهیج برای کودک شما باشد و با درک صحیح از کاری که باید انجام دهد می تواند از پس آن برآید. او همچنین می تواند این حرفه را تا بزرگسالی به راحتی ادامه دهد! مدلینگ و بازیگری کودک یکی از شاخه های مدلینگ است ولی تفاوت آن این است که سوژه های مدل کودک هستند.

وظیفه ی اصلی کودکان مدل قرار گرفتن جلوی دوربین عکاسی و گرفته شدن عکس از آن ها می باشد البته سوژه ی عکاسی می تواند متفاوت باشد مانند: تبلیغ یک برند پوشاک، ساعت، عینک، قرار گرفتن تصویر کودک بر روی مجله ی کودک، بازی کردن در یک تیزر تبلیغاتی برای معرفی محصول.

حرفه مدلینگ برای کودکان رو به رشد است

همواره برای مدلینگ کودک تقاضای زیادی وجود داشته است. چه در بخش تبلیغات لباس، و چه در عرصه ی تبلیغ اسباب بازی همواره به وجود کودکان نیاز بوده است. از زمانی که تبلیغات در مجلات و روزنامه ها صورت می گرفت، کودکان در تبلیغات لوازم مورد نیاز کودکان حضور داشته اند و اکنون با پیشرفت تکنولوژی و فراهم آمدن پلتفورم های آنلاین، این صنعت بیش از پیش رو به رشد است. امروزه هر برندی که محصولات و خدمات مربوط به کودکان را ارائه می دهد، برای تبلیغ آن به حضور کودکان نیاز دارد. حتی بسیاری از دیگر محصولات همچنان برای تبلیغ محصولات خود به حضور کودکان نیازمن هستند. به تبلیغاتی فکر‌کنید که نیازمند نشان دادن یک خانواده است! بنابراین مدلینگ کودکان صنعتی رو به رشد و نتیجه بخش است.

حرفه مدلینگ برای کودکان

چگونه می توان وارد حرفه ی مدلینگ کودک شد؟

بسیاری از افراد تصور می کنند که برای موفقیت در مدلینگ کودک باید چهره ی خاصی داشت، ولی اصلا اینطور نیست. تمام برندها و عکاس ها تمایل دارند کودکان را در هر شکل و شمایل و ظاهری ببینند و نمایش دهند. رنگ مو، سن، قد، قومیت و هر چیز دیگری که ممکن است کودک شما را از دیگر دوستانش متمایز کند، ممکن است همان چیزی باشد که شرکتی به دنبال آن است. به هر حال، صنعت مدلینگ کودک فقط مربوط به ظاهر کودک نیست، بلکه مدلینگ کودکان کاری واقعا دشوار است و به تمرکز و تلاش زیادی نیاز دارد. حتی ممکن است مجبور شوید از زمان مدرسه بکاهید (هر چند که کودک شما از این مساله خوشحال می شود) و زمان زیادی را صرف بردن کودک به آتلیه و کارگاه ها صرف کنید.

حرفه ی مدلینگ کودک

کودکی که واقعا مشتاق چنین حرفه است باید وارد این صنعت شود، چرا که به سخت کوشی زیادی نیاز دارد. در نهایت آنها می توانند به یک چهره ی تبلیغاتی در آینده تبدیل شوند. اما همانطور که گفته شد، این مساله نیازمند تمرکز، تلاش و سخت کوشی بسیار است. بنابراین اگر فکر می کنید که کودک شما به حرفه ی مدلینگ علاقمند است، زودتر دست به کار شوید!

شرایط مدل شدن کودک

هوش، سن، قد و وزن، مهم ترین نکته در انتخاب مدل کودک علاوه بر شرایط ظاهری مدل است، از آن جایی که کودکان در حال رشد هستند و تغییرات دائم چهره و قد دارند در نتیجه معیار انتخاب مدل ها بر اساس شرایطی است که مدل در روز تست دارد، مدلینگ کودک شاخه های بسیار متنوع و گسترده ای دارد و معیارهای انتخاب مدل ها بر اساس نیاز آژانس مدلینگ تغییر میکند و معیار ثابتی نیست.

شرایط مدل شدن کودک

ثبت نام مدلینگ کودک در تهران

اگر فکر می کنید فرزند شما در زمینه مدلینگ استعداد دارد همین امروز او را به دنیای مد معرفی کنید و در باشگاه ورزشی و مدلینگ و بازیگری اسپین ثبت نام کنید.

ویدیوی مدلینگ و بازیگری کودکان

در این ویدیو، گوشه ای از تمرینات مدلینگ و بازیگری کودکان در اسپین کلاب آورده ایم. پیشنهاد می شود حتما این ویدیو را تماشا کنید.

بهترین سن مدل شدن کودکان

اگر هدف شما این است که فرزند دلبند شما وارد حرفه ی جذاب و شاد بازیگری شود یکی از بهترین زمان ها برای شروع مدلینگ و بازیگری از سنین کودکی و از 2 تا 14 سالگی است، دقیقا مانند بسیاری از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون که از سنین کودکی این حرفه را شروع کرده اند.
پس اگر کودکی دارید که حس می کنید استعداد، توانایی و هوش لازم برای فعالیت در این حرفه را دارد پس عجله کنید و ثبت نام کنید چون آینده ی درخشانی منتظر فرزند شماست.

فراخوان مدلینگ کودک در تهران

باشگاه ورزشی اسپین کلاب فراخوان مدلینگ کودک در تهران را برگزار کرده است که از کودکان واجد شرایط و علاقمند به مدلینگ و بازیگری دعوت به عمل می آید تا در این دوره ها شرکت کنند و استعدادیابی آن ها توسط بازیگران مدلینگ های ایرانی انجام شود.

آموزش مدلینگ کودک دختر

آموزش مدلینگ کودک دختر و پسر کاملا تخصصی هستند، از جمله این آموزش ها، می توان به مبحث شخصیت سازی یک الگوی انسانی یا مدل که سهم به سزایی در رفتار حرفه ای و موفقیت مدل دارد، اشاره کرد. در مبحث فتو مدلینگ در واقع کودک به صورت تخصصی با انواع و اقسام پوزهای تبلیغاتی و غیر تبلیغاتی، برندهای ایران و دنیا و مباحث تخصصی مد در ایران و جهان آشنا می شود.

آموزش و یادگیری نحوه صحیح شیک پوشی هم یکی از مواردی است که به شدت باید به آن پرداخت ومدل ها باید نکات آن را رعایت کنند. یکی از مواردی که باید کودکان مدل، به شدت آنها را رعایت کنند نحوه صحیح شیک پوشی و یادگیری و آموزش آن است.

آموزش مدلینگ کودک

آموزش مدلینگ کودک به قسمت های زیر تقسیم میشود:

  • آموزش علمی پوز و استایل
  • آموزش زبان بدن
  • برنامه زمان در پروژه تولیدی
  • گرایش های هنری کودکان
  • آموزش ست کردن لباس و خوش پوشی

ویژگی باشگاه حرفه ای مدلینگ

مدلینگ کودک یکی از مهم ترین بخش های صنعت مد است چون در بسیاری از پروژه ها از مدل ها به عنوان خانواده استفاده می شود که شامل پدر، مادر و فرزندان است. حضور داشتن کودکان در بسیاری از پروژه های مدلینگ باعث جذابیت بیشتر تبلیغات شده و باعث جلب توجه بیشتر ببیننده، به تبلیغات می شود.

ویژگی باشگاه حرفه ای مدلینگ

در حال حاضر بسیاری از صاحبان برند پس از برقراری تماس، درخواست همکاری با مدل ها به عنوان یک خانواده و تاکید بر حضور کودک در پروژه دارند در نتیجه جذب مدل کودک و ورود کودکان به عرصه مدلینگ نیازی انکار نشدنی است.

داشتن تیم تخصصی در زمینه مدلینگ کودک، معرفی مدل های کودک به برندها و کمپانی های بزرگ، رزومه کاری بسیار قوی در زمینه مدلینگ کودکان، حضور حرفه ای ترین عکاسان و گریمور ها و بازیگران همه از ویژگی های یک آژانس مدلینگ حرفه ای و قوی است، باشگاه اسپین کلاب با استفاده از بازیگران مطرح کشوری و بازیگران مرد مدلینگ ایرانی سعی در پیشرفت هر چه سریع تر فرزندان شما در زمینه مدلینگ و بازیگری دارد پس بی شک بهترین گزینه جهت شروع فعالیت حرفه ای مدل های کودک، باشگاه ورزشی اسپین کلاب است.

در ادامه می توانید ویدیوی بازیگری و مدلینگ کودکان که توسط بازیگر مطرح کشوری در اسپین کلاب برگزار شد، را تماشا کنید.

تست کودکان برای مدلینگ و بازیگری

در ابتدا از تمام کودکان تست مدلینگ و بازیگری حضوری گرفته می شود، پس از گرفتن تست، کودکانی که استعداد مدلینگ و بازیگری دارند، انتخاب می شوند. افراد انتخاب شده پس گذراندن مراحل ثبت نام مدلینگ و بازیگری کودک و انجام کارهای لازم، در آرشیو مدل های کودک قرار میگیرند.

مسابقه مدلینگ کودک

مسابقه مدلینگ کودک توسط باشگاه اسپین کلاب انجام می شود که زمان و مکان آن توسط این باشگاه اعلام میگردد همچنین کودکان باید آمادگی لازم برای شرکت در مسابقه را داشته باشند و تا زمان مسابقه تمرینات خود را انجام دهند تا با آمادگی کامل در مسابقه شرکت کنند.

باشگاه ورزشی کودکان اسپین | ژیمناستیک تخصصی | ژیمناستیک ریتمیک | ایروبیک | تغذیه کودکان

جدید ترین مقالات ما

تماس با ما

مشاوره با ما

تماس از طریق واتساپ

دوره های اسپین

شعبه های اسپین

فروشگاه اسپین

رژیم غذایی